irriterad som fan!!!

ja det kan jag  log lova er att jag e. blir så irriterad när folk bara vill att en kändis ska läsa deras blogg, lägger upp deras länk 100 gånger på samma dag. fast jag ska inte vara irriterad har ju fyllt år precis 24 fyllde jag igår tack alla som grattade mig kändes bra för en gång skull.. annars brukar jag få typ bara från syskonen och inget mer fast nu har jag ju facebook och då e det ju fler som kommer i håg en hehe. jag har fått en ros av min älsking ( har inte så mycket pengar) tack snällar du blev jätteglad för den<3  sen fick jag eh sak av emma som ni får se en annan dag tack snälla underbra Emma. du e den som jag LITAR på som jag skrev förut ville ha någon och nu har jag det . tack du e BÄST:) Snart blir det fest här 18-19 skulle folket komma tror jag vi sa... hehe hoppaas det blir roligt annars blir det väl näst intill:)

Jimi: du e den som jag drömt om att villa ha och nu har jag dig. älskar dig puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blondinbella har visst tjänat ihop sina pengar själv. Tänk själv. Annonser genom bloggen, arbete hon fått genom bloggen osv. Har du inte fattar att det är hon själv som tjänar ihop sina pengar och inte får av sin pappa? Dumma fan.

2009-02-14 @ 10:35:34
Postat av: emmah

kolla in min blogg om vardagsliv, mode, shopping, diskusioner, kändisskvaller osv. :)

http://emach.blogg.se



lägg gärna till mig på bloglovin!

2009-02-21 @ 00:14:21
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0