nationaldagen

Ja igår var det nationaldagen i sverige. vi (jag,Jimi och buffy) var i kanlaparken och kollade lite jag köpte en flagglott men orkade inte vänta på att dragningen skulle vara så vi gick hem. sen iväg till harrys och titta lite ppå fotbollen men nej då sverige förlorade ju. sen iväg till en privat fest någonstans där vi aldrig varit förut men ganske kul var det iaf. sen hem igen för vi var trötta jag och jimi. Buffy stannade kvar.


Älsklingen och jag

Jimi: du vet inte hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig.
du är mitt allt. Älskar dig av hela mitt hjärta. Puss:)

Kommentarer
Postat av: Blomman.

Hej !

Ja de e förbannat tråkigt!

Familjer säger ja bara...

Trist är de.

Hoppas de löser sig för dig !

Kram

2009-06-12 @ 17:37:29
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0