ÄNTLGEN!!!

Ja äntligen säger jag bara fy fan vad gött att ha sakerna här nu. idag var jag på cafét o hjälpte till men fick gå hem tidigare för det finns inte så mycket o göra. då satte jag på musik o började diska sen plocka upp lite av mitt porslin o glas. så nu kan vi ha fler folk här som kan dricka ur glas för nu har vi många:P ja vi körde då på fredagen vi skulle tagit vägen uddevalla och sen mot borås med vi hittade inte vägen till borås så vi tog vägen till göteborg ist. Där villade vi bort oss en stund ingen lyssnade på vad jag sa men sen när vi kom på¨rätt köl igen så visade det sig att jag hade sagt rätt hela tiden och jag tjatade om att vi skulle fixa en väg karta som man kan köpa på en mack men ingen ville.  väl i kinna börjadedom andraspela kort och dricka öl själv gick jag runt o plockade och torkade ur skåpen så det var färdigt tills nästa dag. alla fick plats i mi lilla etta. Sen på lördagen så började vi packa in allt i kärran och sen städade vi det gick jättebra tycker jag. sen åt vi pizza på min o jimis favorit ställe skorpionen:) sen bar det ivär mot borås för vi skulle ta vägen tillbaka till säffle via borås och vi hittde ganska bra till borås sen var det mot trollhättan där gick något snet så vi var på väg mot skara. sen fick vi åka in på en mack o fixade en karta som jag sagt vi skulle ha sen i går men ingen ville ha. när vi väl hade en karta då gick det jättebra. ännu en gång LYSSA på vad JAg säger. så det var min fredag lördag. nu ska jag snart kolla på anorlunda familjen. men nu har jag uppdaterat lite iaf.


JIMI: Jag Älskar Dig väldigt mycket<3

Kommentarer
Postat av: sara

ja visst 200 kr så köper jag den?? skicka nykeln till mig så får du pengar. Och vadå vi som kan göra allt? Det hade ni med kunnat göra, handlar ju om vad man spenderar pengarna på så enkelt e det.

2009-04-24 @ 19:50:29
URL: http://snult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0