Valborg+ lite annat:)

Sist jag skrev hade jag fixat hit mina saker och nu har det väl inte hänt så mycket mera.  Eller nja kanske. Har ju fått reda på att jag fått sommarjobb iaf inom kommunen. och jag har börjat praktisera på Lindbacken här i Säffle ligger precic bredvid där jag bor hur skönt som helst. Jag har också börjart umgås med Johanna hon e snäll och glad och har två söta barn. jag har varit med dom ute och lekt i parken och sen har vi hittat på olika saker:) jättekul tycker jag, har ju inte så många kompisar här känner ju inte så många men men.

Nu till valborg så gick jag och Jimi ut för att titta på brasan sen kom Angelica och Micke och lilla hunden Chicko söt hund det där:) Vi satt och kollade på brasan och busade med hunden och drack lite. Sen efter brasan var slut gick vi hem till oss och började spela musik men det var vissa som inte tyckte min och Angelicas musik var bra så han gick och bytte hela tiden till musik som jag och Angelica inte tyckte så värst mycket om.  Sen gick dom hem och vi somnade. Fredagen så gick vi till Micke och Angelica för dom skulle bjuda på mat det blev potatis och köttbullar, jättegott var det. Vi skulle färga håret på mig så grabbarna tog hunden med sig och gick ut. dom satte sig vid älven där hunden fick ett ryck att nu ska jag bada och hoppade i älven där det var strömt men han kom upp tillslut. jag och Angelica vi förgade mitt hår jag tyckte det blev bra  fast utväxten syns fortfarande men men. när vi var klara gick vi till grabbarna fick veta att Chicko hade badat mer än en gång haha.  var ute och gick en stund sen gick vi hem jag o jimi.





Jag och Angelica på valborg

 
Så här såg jag ut i oktober förra året


                                                 
Chicko           
                                                                      Min älskling<3

                                                
Jag                                                     Så här fina bänkar finns det i Säffle

                                                                                           
                                                      
Saknar Alla i min Familj                                           Vill ha denna som tatuering



Linnea och jag:)


                                               

                                              JAG ÄLSKAR DIG JIMI<3

                

Kommentarer
Postat av: sara

låter som ni haft en bra valborg.Kul att du fått sommarjobb=) Puss

2009-05-03 @ 18:30:10
URL: http://snult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0