tjejmiddag, Skadat finger,Hagfors och badhuset:)

Ja det var i början av denna månaden som Johanna fixade tjejmiddag det var jag,Johanna och Linda mycket trevligt och roligt. Åt tacos och gjorde charader och sen lite singstar sen blev en viss person väldigt mammig så då gick jag och Linda hem men tack så mycket Johanna det får vi göra om:)

Ja jimi fick sy lite i ett finger när han var i Falköping och monterade men det gick bra nu har han tagit bort stygnen och det ser bra ut.



Japp i helgen har vi varit i Hagfors och hälsat på, men Jimis mamma var inte hemma så det blev bara hans pappa och Linnea så klart. Fredagen blev det fest haha tjötade på väldigt hörde jag på lödagen men men det e väl sånt som händer:). Ja och sen på lördagen så åkte jag in till Hagfors själv och träffade Linnea och Henke mycket trevligt och roligt, var och bowlade först ( vilket inte gick så bra för mig men men) och sen tittade på film och åt mycket god mat och sen spelade Linnea lite tv spel. Sen söndag åt jag o Jimi på Hagfors pizza och sen åkte vi hem. Men vi tar aldrig den bussen igen från Karlstad väntar hellre i Karlstad och tar ett tåg ist om det finns eller en annan buss. För den bussen tog fan 2 timmar när det brukar ta 1 timme bara:( Ja ja väl hemma fick vi ett mess om att vi inte hade vatten hemma för det varit vatten läka någonstans här i närheten men när vi kom hem hade vi vatten så vi klarade oss men inte huset bredvid hahaha:)


Jaha och till idag jo först till sjukhuset för att spola örat men gjorde inte det för nu var det bra, jaja bra det för jag tycker nte om att få vatten i öronen:(. Sen på vägen hem får jag en fråga av Johanna om jag vill med till badhuset och det e klart jag vill. Gör mig iordning och går till henne. Fixar ungaran och åker dit. Det var roligt, Freja var som en fisk i vattnet, lite roligt såg det ut när hon skulle försöka komma under vattnet med huvudet med puffar och så man har kring magen med två flyt kuddar på hehe. Ja och nu sitter man här och väntar på att älsklingen ska se färdigt på wrestling TRÅKIGT.

Så blir en ganska bra blogg kanske nu vet inte men kanske ....



Hej och hopp ses en annan dag kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

En händelse rik månad men det har vart kul.. vi ska göra om både badhuset och Tjejkvällen

2009-10-13 @ 16:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0